[Bons reis!] Patema invertida

Patema invertida

Sakasama no Patema - Patema Inverted




A la Patema li agrada explorar zones abandonades del subsòl on viu
fins que cau per un forat que la transporta en un món on la gravetat va al revés.
Si no vigila, cau cel amunt. Allà hi coneix l'Age,
amb qui comparteix més del que es pensa.
No us perdeu aquesta pel·lícula de ciència ficció i romanç,
gran èxit entre els fans de l'anime!
A més, en Cano ens obsequia amb extres de la pel·lícula i l'OST!
720p Sencera
1080p Sencera
EXTRES - OST, SCANS, PV

Si teniu una connexió inestable, o els links anteriors estan caiguts, teniu també l'opció de descàrrega per parts:
720p Per parts
Part 01
Part 02
Part 03
1080p Per parts
Part 01
Part 02
Part 03
Part 04
Part 05
Part 06
Part 07
Part 08



Comentaris

  1. Moltes gràcies! Vaig estar a punt de veure-la en castellà, i em vaig emportar una sorpresa molt gran quan vaig veure-la aquí. La vaig baixar fa unes setmanes i avui que l'he vist, he de dir que m'ha agradat molt. Des de Summer Wars que no veia una peli tan bona (tot i que aquella és la meva preferida).
    Espero que seguiu fent aquesta feina, ho feu genial!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé que hagis trobat la nostra versió! I que bé que t'hagi agradat! Intentarem seguir traduint les pelis que ens caiguin a les mans! Merci per seguir-nos! :)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada