[Bon any 2019] - [Manga] - La Tomo és una noia! - Pàgs 366-392

La Tomo és una noia! - Pàgines 366-392


Molt bon any a tothom.

Tomo no duu el ritme frenètic d'altres mesos però som allà, fent-la incessantment. Per aquest cap d'any us porto les pàgines 366-392 que es troben en un zip al mega. A mangadex n'anem penjant més o menys a un ritme setmanal (exceptuant parades).

La compilació del segon tom amb els seus extres està prevista per finals de mes : D

Esperem que us agradi.

Pàgina 367 (mangadex)




Comentaris

  1. La veritat es que ja porto més de 300 pagines i estic força enganxat.
    Bona feina en la traducció i moltes gràcies!

    ResponElimina
  2. M'alegro que t'agradi, jo també hi estic molt enganxat :')
    Moltes gràcies pel comentari, signfica molt per nosaltres, de debò :)
    Ara per inicis de febrer t'asseguro que n'hi haurà de nous!

    ResponElimina
  3. No fa gaire vaig trobar aquest manga i hi estic totalment enganxada! La vostra traducció té moltíssima qualitat (he de confessar que en acabar els vostres capítols vaig provar de llegir-ne uns quants més en anglès... i res a veure). Moltes gràcies per la feina que feu i espero més capítols vostres amb moltes ganes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les teues paraules! A veure si aviat seguim avançant que a nosaltres també ens encanta aquest projecte!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada